Selasa, Disember 13, 2016

Search keywords blog bila lelaki berbicara

Search keywords blog, keyword blog, trafik blogSearch keywords blog Bila Lelaki Berbicara bagi bulan ini berkisar tentang perkara yang sama. Idaman dan ayat manis. Sebenarnya tidak janggal juga memandangkan artikel di dalam blog ini rata - rata berkaitan perkara hal sedemikian. Terima kasih kepada pengunjung yang hadir ke laman blog ini.

Search keywords adalah kata kunci carian yang ditaip oleh pengunjung ketika mencari sesuatu bahan bacaan atau informasi yang dikehendakinya. Lalu enjin carian akan mengesyorkan artikel atau blog yang mempunyai artikel berkaitan dengan apa yang ditaip oleh pengunjung.

Melalui search keywords itu, saya dapat menyiapkan satu artikel baru yang lain sekiranya tidak terdapat mana-mana artikel yang terkait sepenuhnya dengan search keywords yang telah dicari oleh pengunjung. Ianya memberikan jalan pintas semasa mendapatkan idea untuk menulis sesuatu jika mengalami saat ketandusan ilham dalam proses menyiapkan satu artikel untuk blog.

Mungkin anda mempunyai kaedah yang tersendiri semasa menulis artikel di blog. Sama ada berkongsi aktiviti harian, berita-berita terkini dan sebagainya. Bidang penulisan ini tidak terhad. Semoga perkara ini memberi motivasi kepada anda untuk mula membina blog sendiri.

Walau bagaimanapun pada saat ini, saya sedang melebarkan skop topik di dalam blog ini bagi mengembangkan minat dan hobi penulisan saya dengan hanya tidak tertumpu kepada beberapa topik sahaja malahan meliputi impian saya yang lebih besar. Antaranya memperkenalkan produk perniagaan tempatan dan produk kesihatan dengan membuat reviewing terhadap sesuatu produk tersebut.

Selain itu juga penambahan skop topik berkenaan info menarik juga diharap dapat memberi pilihan kepada pembaca blog ini dalam mendapatkan info yang bermanfaat. Manakala topik tutorial blog pula adalah alternatif bagi saya untuk menyimpan beberapa rujukan tips dan tutorial blog yang penting bagi pembinaan struktur sebuah blog.

Saya sedar tentang beberapa perkara yang perlu saya perbaiki dari masa ke semasa berkenaan penghasilan artikel yang berkualiti, tidak mempunyai unsur-unsur penyalahgunaan hak cipta, serta maklumat terkini. Ianya akan di ambil perhatian secara serius bagi memberi sesuatu yang bermanfaat kepada pengunjung blog ini.

Saya sangat berterima kasih kepada pengunjung blog ini yang telah menyumbangkan trafik kepada blog ini. Walaupun sukar untuk saya menentukan tahap kepuasan pengunjung di blog ini, namun saya tetap gembira dengan adanya blog Bila Lelaki Berbicara sehingga kini. Kehadiran anda amat dihargai.